reklama

Ešte ani plechy nevychladli!

Ešte ani plechy z havarovaného lietadla pri Jaroslavli nevychladli a telo Pavla Demitru nebolo ani oficiálne identifikované, ale už začala naháňačka o pomenovanie školy alebo štadióna...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Asi by to bolo trápne keby ich predbehla iná škola alebo iný štadión, preto som už aj ja pomenoval svoj počítač v práci na "Počítač Pavla Demitru" a schod pred naším bytom na "Schod Pavla Demitru". Aby ma nikto nepredbehol. Pavol Demitra si nepochybne zaslúži uznanie i meno v názve školy, či štadióna. Ale prečo sa s tým treba tak veľmi ponáhlať? Je to bizardné, nie?

Ja si myslím, že Pavol ale najmä jeho blízky si teraz zaslúžia skôr pokoj, čas na vyrovnanie sa s touto situáciou, ocenenia in memoriam môžu prísť kľudne aj neskôr.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uprímnú sústrasť rodine...

František Debnár

František Debnár

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som muž, študent, zamestnanec, priateľ, syn, brat a srandista v prvom rade:D Zoznam autorových rubrík:  Moje názoryVýroky

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu